Servis Pokladen Euro

Standardní zákazník

Servis pokladen Euro je prováděn v běžnou pracovní dobu v běžné pracovní dny. Servis je poskytován teprve po nahlášení závady v písemné objednávce, která musí obsahovat údaje potřebné k účetnímu zpracování servisního případu. Tzn. název firmy, adresa, IČ, DIČ, telefon.

Zákazník DE BUREAU

Zákazník, který má koupenou pokladnu Euro od firmy Libor Jiránek DE BUREAU stačí když zašle objednávku obsahující název firmy a místo zásahu a získává ihned slevu 10% na servis. Servis je poskytován po předchozí písemné objednávce, popisu závady a dohody termínu servisního zásahu.

Zákazník s podepsanou servisní smlouvou

Veškeré náležitosti jsou dojednány v servisní smlouvě. Servis může být poskytován i mimo běžou pracovní dobu a o víkendech. Součástí je i telefonická technická podpora.

Servis objednávejte níže přiloženým formulářem:

Kontaktujte nás

Ceník servisních služeb

Práce servisního technika

Práce servisního technika v běžnou pracovní dobu a předem domluvený termín: 850,- Kč/hod. bez DPH

Příplatek za práci mimo běžnou pracovní dobu 100%

Expresní příplatek za výjezd do 24 hodin po objednání: 100%

Doprava

10,- Kč / km bez DPH

Při fakturaci více jak 2 hodin práce technika:

- Paušální poplatek za výjezd na území měst a okresů Tábor, Písek, Pelhřimov, Jindřichův Hradec, České Budějovice: 350,- Kč bez DPH

- Paušální poplatek za výjezd na území České republiky: 1.990,- Kč bez DPH

- Paušální poplatek za výjezd na území Jižní Moravy: 2.490,- Kč bez DPH

- Paušální poplatek za výjezd na území Severní Moravy: 2.990,- Kč bez DPH

Zapůjčení náhradní pokladny

Euro 150TEi: 120,- Kč/den bez DPH + instalace

Servisní smlouva

Servisní smlouva Standard: 3 490,- Kč/měs.

servisní smlouva Priority: 5 590,- Kč/měs.

v obou případech s roční fakturací