Servis Pokladen Euro
Standardní zákazník
Servis pokladen Euro je prováděn v běžnou pracovní dobu v běžné pracovní dny. Servis je poskytován teprve po nahlášení závady v písemné objednávce, která musí obsahovat údaje potřebné k účetnímu zpracování servisního případu. Tzn. název firmy, adresa, IČ, DIČ, telefon.
Zákazník DE BUREAU
Zákazník, který má koupenou pokladnu Euro od firmy Libor Jiránek DE BUREAU stačí když zašle objednávku obsahující název firmy a místo zásahu a získává ihned slevu 10% na servis. Servis je poskytován po předchozí písemné objednávce, popisu závady a dohody termínu servisního zásahu.
Zákazník s podepsanou servisní smlouvou
Veškeré náležitosti jsou dojednány v servisní smlouvě. Servis může být poskytován i mimo běžou pracovní dobu a o víkendech. Součástí je i telefonická technická podpora.
Servis objednávejte níže přiloženým formulářem:
Kontaktujte nás
Ceník servisních služeb
Práce servisního technika
Práce servisního technika v běžnou pracovní dobu a předem domluvený termín: 850,- Kč/hod. bez DPH
Příplatek za práci mimo běžnou pracovní dobu 100%
Expresní příplatek za výjezd do 24 hodin po objednání: 100%
Doprava
10,- Kč / km bez DPH
Při fakturaci více jak 2 hodin práce technika:
- Paušální poplatek za výjezd na území měst a okresů Tábor, Písek, Pelhřimov, Jindřichův Hradec, České Budějovice: 350,- Kč bez DPH
- Paušální poplatek za výjezd na území České republiky: 1.990,- Kč bez DPH
- Paušální poplatek za výjezd na území Jižní Moravy: 2.490,- Kč bez DPH
- Paušální poplatek za výjezd na území Severní Moravy: 2.990,- Kč bez DPH
Zapůjčení náhradní pokladny
Euro 150TEi: 120,- Kč/den bez DPH + instalace
Servisní smlouva
Servisní smlouva Standard: 3 490,- Kč/měs.
servisní smlouva Priority: 5 590,- Kč/měs.
v obou případech s roční fakturací